15 Mayıs 2013 Çarşamba

Didier Drogba Ayarı




Halen Galatasaray forması giydiğine inanamıyorum. O kadar sene izlediğimiz adam Galatasaray başarısı için ter döküyor, mücadele ediyor, gol atıyor, asist yapıyor, 'bir futbolcudan daha fazlası' olduğunu her şartta belli ediyordu.

Son derbi sonrası yaşanan ırkçılık kepazeliğine en güzel açıklamalar da Drogba'dan geldi. Golcü özelliği sadece saha içerisinde değil, saha dışında da gol atıyor.


''Bana maymun diyorsunuz ama 2008'de Chelsea, Fenerbahçe'yi yendiğinde ağlıyordunuz... Bana maymun diyorsunuz ama geçen sene ben Şampiyonlar Ligi'ni kazanırken ekranlarınızın önünde sevinçten zıplıyordunuz... Bana maymun diyorsunuz ama Galatasaray'la şampiyonluk yaşadığımda deliye döndünüz...Ve en kötüsü; bana maymun diyorsunuz ama dün benim maymun kardeşimin attığı iki golde de sevinçten zıpladığınızı unutuyorsunuz... Ve kendinize gerçek taraftar diyorsunuz, öyle mi? 

Bana destek verenlerin yorumlarını okuyun ve onlardan bir şeyler öğrenmeye çalışın... Arkamda duran herkese teşekkür ediyorum ve sizi artık daha çok seviyorum


Dün bir mesaj daha yayınlayan Drogba;


Önceki açıklamam lütfen yanlış anlaşılmasın. Son 5 aydır Türkiye'de olmam kariyerimde başıma gelebilecek en güzel şey. Ben zaten Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Galatasaray formasıyla karşılaştığım tüm takımlardan büyük saygı gördüm. Bu yüzden asla fikrimi değiştirmeyeceğim. Aptal insanlar dünyanın her yerinde var ve onları eğitmek bize düşüyor.

Eskisinden daha da büyük bir istekle ve elimden geldiğince takımımı ve Türk futbolunu dünyanın her yerinde en iyi şekilde temsil etmeye çalışacağım. Barışla kalın.


İyi ki bizimlesin Parçalı Fil. Uzun yıllar da kalman dileği ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beğen