31 Aralık 2011 Cumartesi

Ayrılmıyorum Ulan!





Jose Mourinho geçen hafta Madrid'de çalışma fırsatını kaçırmak istemediğini ama Madrid'den sonra tekrar İngiltere Premier Lig'e dönmek istediğini açıkladı. Bunu söylemesi ile beraber İspanyol medyasında fazlası ile dedikodu çıktı. Hatta Mourinho'nun yerine Almanya Milli Takım teknik direktörü Joachim Löw yazıldı.


Jose Mourinho bu konu ve genel olarak Real Madrid hakkında gene açıklamalarda bulundu.

Real Madrid ile sözleşmemi tamamlayacağıma yüzde 100 eminim. Şu anda kendimi Real Madrid'den uzakta görmüyorum, gitmek de istemiyorum. Gelecek 2 yıl boyunca, kötü sonuçlar alınmadıkça kimse beni buradan almayacak. Bu takımın en iyi yılları başlamak üzere ve bunu kaçırmak istemiyorum. Bu projeye tüm kalbimi vermişken yarısında bırakmayı düşünmek çok akıllıca olmaz. Herkes biliyor ki, İngiltere'de olmaktan çok büyük zevk aldım ve İngiltere bir gün benim doğal kaderim olacak. Ama şimdi düşünülemez bile çünkü Real Madrid'deyim.


Başka bir ligde olsak ikinci ile aramızdaki puan farkı çok daha büyük, anlamlı ve belirleyici olurdu. Burada olmaktan memnunum, Real Madrid dünyanın en büyük kulübü. Şampiyonlar Ligi'nde güzel ve mükemmel bir şekilde gruptan çıktık ve Avrupa futbolunda önemli bir iz bıraktık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beğen