16 Şubat 2012 Perşembe

Hâla Galatasaray Taraftarıyım









Lorik Cana, geçen sezonki harabe takımda ayakta kalan ve 'içimizden biri' olduğunu geldiği ilk günden hissettiren biriydi. Muslera transferinin üzüldüğüm tek yanı Cana'nın gitmesidir. Radyospor'a açıklamalar yapmış. Umarım Cana ile yolumuz bir kez daha kesişir. Galatasaray taraftarından bahsederken halen ''taraftarımız'' diyor, diyebiliyor.



Arda Turan'la çok iyi bir arkadaşlığımız oldu; geçen sezon birlikte oynadık. O çok iyi bir insan; çok yetenekli bir futbolcu. Onu Atletico Madrid'te oynarken görmek beni çok mutlu ediyor. Atletico'nun maçlarını bazen izliyorum ve Arda'yı gördüğümde çok mutlu oluyorum. İspanya Ligi gerçekten mükemmel bir lig ve Atletico çok büyük bir kulüp; bütün bunlar Arda Turan için büyük bir şans.Arda, orada en iyisini yapabilecek bir futbolcu. Maalesef sakatlığım nedeniyle Avrupa Ligi'nde birbirimize karşı oynayamıyoruz; ancak onunu Atletico'da başarıyla oynadığını görmek beni fazlasıyla mutlu ediyor.




Ben, Galatasaray'ı bir taraftarı gibi seviyorum. Galatasaray'a sevgim çocukluk yıllarımda başladı (Babası Agim Cana Türkiye'de,Gençlerbirliği'nde oynadığı yıllarda). Sonrasında Galatasaray'da oynama şansı elde ettim. Takımdan ayrıldım; ama ben hâla bir Galatasaray taraftarıyım. Galatasaray'ı çok seviyorum.  Takımımı bu sezon liglideri olarak görmek beni çok mutlu ediyor. Ben takımım Galatasaray'ı her zaman destekliyorum.


Galatasaray'ın bu sene tüm maçlarını izleme şansı elde edemedim; ama Fenerbahçe maçını izledim, bununla birlikte birkaç maç daha izledim. Her maçı izlemek mümkün olmuyor. Galatasaray, gerçekten çok iyi bir takım kurdu ve çok iyi bir teknik direktöre sahip. Terim, Galatasaray'ı çok iyi tanıyor. Türk futbolunun en iyi bilen isimlerden bir tanesi… Bu tempoyla Galatasaray'ın şampiyon olacağını inanıyorum. Şampiyon olmasını çok istiyorum. Galatasaray taraftarı şampiyonluğu hak ediyor.  Sezon sonunda Galatasaray'ı şampiyon görmek, Şampiyonlar Ligi'nde görmek benim için inanın çok büyük bir mutluluk olacak.


Geçmiş geçmişte kalmıştır.  Bazen ne kadar çok çalışsanız da, iyi şeyleryapmak isteseniz de olmayabilir; çünkü bu futbol.  Bence geçen sezon iyi bir takımdık. Bazen büyük kulüpler bizim geçen sezon yaşadığımıza benzer sorunları yaşayabilir. Bu sorunu her zaman çözemeyebilirsiniz. Geçen sezon talihsiz bir sezondu. Ama şunu kesin olarak söylemek gerekir ki geçen sezon Galatasaray takımı iyi sonuçlar almak hedefe gitmek için elinden geleni yaptı. Fakat sportif anlamda hayal kırıklığı yaşadık. Benim için önemli bir deneyimdi. Takımımın hedefe ulaşması için istedim ve bunun için elimden gelen mücadeleyi vermeye çalıştım. Taraftarımız dünyanın en iyi taraftarı benim için ve büyük başarıları hak ediyorlar . Her şeye rağmen ben geçen sezon takımın bir parçası olduğum için gurur duyuyorum. Eminim Galatasaray bu sezon en iyisin yapacaktır, gelecek sene ve önümüzdeki yıllarda ise şimdikinden daha iyi olacaktır.


Muslera'nın Lazio'da iyi işler yaptığını söyleyebilirim. Bana göre Lazio tarihinin başarılı kalecileri arasında yer alıyor.  Her başlangıç zordur; ama Muslera şu anda Galatasaray'da iyi işler yapıyor. Bana göre çok yetenekli, çok genç buna rağmen tecrübeli bir kaleci. Copa Amerika'nın en iyi kalecileri arasındaydı. Avrupa'nın da en iyi kalecileri arasında. Her geçen hafta Galatasaray'a çok daha faydalı olacak. Çok kaliteli bir kaleci, kesinlikle Galatasaray'a bundan sonra daha faydalı olacak ve ileride dünyanın en iyi kalecisi olacaktır. Bu kapasiteye sahip.


Fatih Terim'le Galatasaray'ın Avrupa'da da başarılı olmasını istiyorum. Fatih Terim'le çok fazla zaman geçirmedik. Sezon başında 10 gün kadar çalışma imkânı bulduk . Şunu net biliyorum Terim Galatasaray ve Türkiye için bir efsane…  Avrupa kupası ünvanı, Türkiye'de sayısız başarının sahibidir.  Türk futbolunu en iyi bilen isimdir. Türk futbolunun koşullarına göre takımını hazırlıyor, Galatasaray'ın yeniden Fatih Terim'le çalışmasından dolayı çok mutluyum. Umarım seneye Şampiyonlar Ligi'nde oynayacaklar ve başarılı olacaklardır.


İtalya ligi son derece zor, Lazio üçüncü sırada. Yeni takımımla iyi işler yapmak hep daha ileriyi gitmek için çalışıyoruz. Bizim de amacımız Şampiyonlar Ligi'ne kalmak, eğer başarırsak nedenolmasın belki de Galatasaray'la maç yapmak için İstanbul'a geliriz. Benim için büyük bir mutluluk olur. Türkiye'de çok sayıda arkadaşım var; hepsine selam söylüyorum. Kulübümün özellikle de Avrupa'da Şampiyonlar Ligi'nde çok başarılı olmasını istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beğen