24 Ocak 2012 Salı

Çakma Yılmaz Vural

Paolo Di Canio Futbolculuk döneminde yaptıklarından sonra, teknik direktör olarak yaptıkları ile de konuşuluyor. Futbolu bıraktıktan sonra teknik direktör olan ve şu anda Swindon Town’u çalıştıran Di Canio, Macclesfield Town 1-0 yendikleri maçta Matt Ritchie oyundan çıkarken poposuna tekme atıyor. Bunu gören hakem de Di Canio'yu tribüne yolluyor.

Karara çok sinirlenen Di Canio maç sonunda, Kulübedeki teknik alan bana ait. Burada istediğimi yaparım. Hakemin beni tribüne göndermesi çok saçma. Ben vücut dilimi kullanan birisiyim. 25 kez beni gönderebilirsiniz ama beni asla değiştiremezsiniz. diye açıklama yaptı.

Bu tarz görüntüleri biz Yılmaz Vural'dan görmeye alışkınız ama İngilizler pek alışkın değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beğen